خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان:

نمایشگاه ساخت ایران در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۴۹۵

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه ساخت ایران با رویکرد ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی از تاریخ 24 تا 28 مهر ماه به در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی گفت: با توجه به تنوع تولیدکنندگان محصولات داخلی، برگزاری نمایشگاه‌ها بستر مناسبی را به منظور معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های تولیدکنندگان فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: باتوجه به در پیش‌رو بودن هفته استاندارد، اداره کل استاندارد استان قزوین در نمایشگاه ساخت ایران حضور داشته و تریبون آزاد با موضوع اطلاع‌رسانی در خصوص کالاهای استاندارد توسط کارشناسان اداره کل استاندارد، برگزاری مسابقه و سایر برنامه‌ها هم اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین در حاشیه برگزاری نمایشگاه، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و اداره کل استاندارد، به منظور انجام تعاملات هرچه بیشتر، منعقد خواهد شد.

این مسئول در خصوص زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان افزود: لوازم خانگی، فرش و تابلوفرش، منسوجات، کالای خواب، لوستر و ... از جمله زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه است. 

خورگامی گفت: مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه محصولات خود را به صورت اقساطی و با شرایط ویژه عرضه خواهند جرد و در روزهای برگزاری نمایشگاه هر شب ساعت 20:45 مراسم قرعه کشی همراه با اهداء جایزه برگزار خواهد شد.  

وی یادآور شد: در روزهای برگزاری نمایشگاه، همه روزه از ساعت 15 تا 21 پذیرای هم‌استانی‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز