خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

امدادرسانی آتش‌نشان قزوین به وانت‌بار واژگون شده در اتوبان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۳۴۸

سرپرست معاونت عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: آتش‌نشانان قزوین در حادثه واژگونی خودروی وانت بار در آزادراه قزوین-تهران امدادرسانی کرده و مصدومین را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ململی گفت: ساعت ۸ و ۵۷ دقیقه صبح امروز حادثه واژگونی وانت بار در آزادراه قزوین-تهران به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان 2 تیم اطفایی و امداد و نجات خود از ایستگاه‌های ۴ مینودر و ۵ پونک را به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست معاونت عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین با اشاره به نشت بنزین از خودرو و احتمال وقوع آتش‌سوزی در آن بیان کرد: آتش‌نشانان پس از قرار دادن علایم هشداردهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق این وسیله نقلیه، با استفاده از تجهیزات مخصوص از نشت بنزین خودرو جلوگیری کردند.

وی عنوان کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی قزوین پس از خارج کردن سرنشیان وانت پیکان مصدومین را به عوامل اورژانس حاضر در محل جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل دادند.

 ململی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از بازگرداندن خودروی وانت به حالت اولیه با کمک جرثقیل و پاکسازی آثار باقی مانده، محل حادثه را برای بررسی علت آن تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز