خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهراری قزوین:

جشنواره فیلم و عکس کوک در سال‌های آینده ملی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۸۵۶

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: با توجه به استقبال هنرمندان و تولید آثار مطلوب، از سال آینده جشنواره فیلم و عکس کوک را در گستره ملی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، حسین برجی در مراسم اختتامیه جشنواره کوک چهارم گفت: این جشنواره در راستای به نمایش درآوردن اخلاق در شهر قزوین با استفاده از ابزار هنر برگزار شد و خوشحالیم که مورد استقبال هنرمندان نیز قرار گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: اولین جشنواره فیلم و عکس کوک با محورهای مختلفی چون کسب حلال، یاریگری در شهر، همدلی و مهرورزی، احترام به حقوق یکدیگر، رعایت انضباط شهری، شور و نشاط در شهر، حفظ محیط زیست شهری، حفظ اموال عمومی برگزار شد.

وی بیان کرد: این جشنواره در دو بخش استانی و کلان شهرها شامل شهرهای تهران، تبریز، ارومیه، مشهد، شیراز، یزد، کرمان، همدان، کرمانشاه، رشت، اصفهان، کرج، اهواز، بندرعباس، زاهدان، قم، زنجان، اراک و اردبیل برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: جشنواره کوک چهارم در دو بخش فیلم و عکس با دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه با محور جلوه‌های اخلاق در شهر برگزار شد و در بخش فیلم کوتاه 97 فیلم از 18 کلان شهر و استان قزوین به دبیرخانه رسید که 22 اثر مورد قضاوت قرار گرفت.

برجی گفت: در بخش عکس تعداد 414 قطعه عکس از 15 کلان شهر و استان قزوین به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری تعداد 34 قطعه داوری شدند و آثار برتر انتخاب شد. 

این مدیر فرهنگی بیان کرد: مهمترین هدف ما از برگزاری این جشنواره تولید آثار فاخر جهت افزایش غنای گنجینه فرهنگی و هنری شهرداری، برگزاری نمایشگاه‌های فصلی از آثار برتر و بهره‌گیری از آثار برتر تولید شده در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان و بازگشت به ریل اصلی وظایف سازمانی است.

وی گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در نظر دارد ضمن ثبت این جشنواره در تقویم جشنوارهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به یاری خداوند آن را همه ساله در سطح ملی برگزار کند.

برجی یادآور شد: عکس‌های منتخب در قالب یک نمایشگاه در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز