خبرگزاری کار ایران

بخشدار محمدیه:

27 کیلومتر از راه‌های بخش محمدیه بهسازی و آسفالت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۷۳۴

بخشدار محمدیه گفت: در قالب تفاهم‌نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مقرر است در زمینه راه‌های روستایی ۲۷ کیلومتر بصورت مشارکتی بین راهداری استان و قرارگاه در سه سال بصورت تعریض، زیرسازی و آسفالت اجرا شود.

به گزارش ایلنا، محسن آخوندی گفت: پروژه‌ها و طرح‌ها با نگاه محرومیت‌زدایی در بخش محمدیه اجرا می‌شود؛ در همین راستا برای تهیه و اجرای زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های روستاهای بخش محمدیه 12 پروژه مهم با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال آغاز شده است.

بخشدار محمدیه به پروژه‌های مهم آبرسانی روستایی هم اشاره کرد و گفت: روستای ولامدر یکی از روستاهای بخش که سال‌ها از نبود آب شرب پایدار رنج می‌برد با اهتمام دولت سیزدهم و از طریق اصلاح شبکه و لوله‌گذاری در مسیر، مردم این روستا از آب شیرین و پایدار بهره‌مند شدند.

به گفته آخوندی هزینه اصلاح شبکه روستاهای باورس، ولامدر و شترک سرجمع ۹۰ میلیارد ریال بوده که به رفع دغدغه‌های آبی این روستاها منجر شده است.

این مسئول همچنین به مشکلات آب شرب روستاهای آقاگیر و اکبرآباد اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مشکل آب شرب روستای آقاگیر بزودی حل خواهد شد و امیدواریم با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد ریال شاهد بهره‌برداری از آب شرب پایدار در این روستا نیز باشیم.

وی درخصوص آب شرب روستای اکبرآباد نیز اظهار کرد: برای آبرسانی و اصلاح شبکه این روستا نیز اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و در حال سیر مراحل اداری و مناقصه است که بزودی آغاز عملیات اجرایی در روستای اکبر آباد هم کلنگ زنی خواهد شد.

آخوندی آسفالت معابر روستایی بخش بیان کرد: قیر رایگان خوبی برای این کار پیش‌بینی شده و از ماه‌های اخیر طرح آسفالت طرح‌های هادی روستایی در برخی روستاها مثل شترک آغاز شده و منتظر تخصیص کامل قیر رایگان هستیم تا پروژه‌ها در سایر روستاها اجرایی شود.

بخشدار محمدیه گفت: در مجموع پروژه‌های مهم آب، راه و عمران روستایی بخش محمدیه با اعتباری بیش از 100 میلیارد تومان در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز