خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین:

استقبال بانوان قزوینی از مسابقات لیگ برتر فوتبال جای تقدیر دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۶۸۸

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین گفت: با همکاری مسئولان استان خوشبختانه زمینه حضور بانوان در استادیوم‌های فوتبال مهیا شده و برای اولین بار بانوان ورزش دوست قزوین توانستند با همکاری مدیران استان بازی‌های تیم شمس آذر را در استادیوم سردارآزادگان تماشا کنند و با یک نظم و آرامش و متانت خاصی این حضور نشان داده شد که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرزانه سیاهکلی با اعلام این خبر گفت: تلاش می کنیم اماکن و فضاهای ورزشی بیشتری در اختیار بانوان قرار گیرد تا بتوانیم جوابگوی ورزشکاران باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین گفت: در خصوص این که چه رشته هایی بیشتر مورد استقبال بانوان قرار گرفته اظهارداشت: در حال حاضر رشته های فوتبال، والیبال، هندبال، بسکتبال، ورزش همگانی، بازی مادران و کودکان شاهد استقبال بیشتری هستیم.

سیاهکلی اضافه کرد: امسال در مسابقات لیگ کارکنان دولت نیز شرکت کردیم و این رقابت‌ها بخوبی برگزار شد و امیدواریم با این برنامه ها بتوانیم به نشاط و شادابی بیشتر کارکنان و افزایش بهره وری هم کمک کنیم.

وی اضافه کرد: لیگ کارکنان دولت را جدی گرفتیم و قرار است رشته های فوتبال دستی و دارت را در شهرستان راه اندازی کنیم برای این که نشاط اجتماعی بیشتر شود و  بانوان هم بانشاط تر وارد فعالیت ورزشی شوند و در محل کار خدمات بهتری ارائه کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین تصریح کرد: اولویت ما تا پایان سال افزایش بیمه شدگان ورزشی و توسعه خانه های ورزش روستایی است تا بتوانیم مسابقات بیشتری برگزار کنیم و در کنار آن سرانه ورزشی روستاها را بالا ببریم.

سیاهکلی از حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان در تقویت ورزش بانوان تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با بستر مهیا شده و استقبال بانوان ورزشکار بتوانیم موفقیت های ورزشی را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز