خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری قزوین:

هوشمندسازی بسترهای فساد در جامعه را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۵۸۱

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با هوشمندسازی خدمات و حذف عوامل انسانی ضمن تسریع در ارایه خدمات به مردم، بسترهای فساد در جامعه کاهش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در جلسه بحث و بررسی اجرای بهینه و استفاده حداکثری از ظرفیت سامانه پنجره واحد مدیریت زمین ضمن گفت: این سامانه تا جایی اهمیت دارد که مقام معظم رهبری در قالب حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با مفاسد اقتصادی بر آن تاکید داشته و حتی دو مصوبه این سامانه در ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، یک مصوبه در هیات وزیران و یک مصوبه هم در شورای فناوری اطلاعات دارد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با تاکید بر حضور مسئولان ارشد در جلسات این سامانه گفت: ما تکلیف سنگینی در اجرای این وظیفه مهم داریم، هرچند در استان قزوین که پایلوت اجرای این طرح است اقدامات خوبی صورت گرفته اما نیاز داریم همکاری دستگاه‌ها در تحقق اهداف این سامانه شتاب بیشتری بگیرد.

وی پیشگیری از مفاسد زمین‌خواری، ساماندهی نحوه ارایه خدمات حوزه زمین و ساختمان، پیشگیری از تبانی و ارتشا، جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال، جلوگیری از تخریب محیط زیست، کاهش مراجعات حضوری مردم و افزایش رضایت‌مندی عمومی را بخشی از اهداف این سامانه اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز