خبرگزاری کار ایران

در یازدهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر؛

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین صاحب مقام برتر کشور شد

کد خبر : ۱۳۸۱۲۷

در یازدهمین جشنواره روابط عمومی‌های بر‌تر که ۴ دی ماه جاری در هتل ارم تهران برگزار شد، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین موفق شد، مقام بر‌تر کشور را در بخش «روابط عمومی دیجیتال» به دست آورد.

ایلنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در یازدهمین جشنواره روابط عمومی‌های بر‌تر که ۴ دی ماه جاری در هتل ارم تهران برگزار شد، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین موفق شد، مقام بر‌تر کشور را در بخش «روابط عمومی دیجیتال» به دست آورد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ علی اکبر زینالو افزود: در این دوره، روابط عمومی سازمان‌ها و ادارات کشور می‌توانستند در ۱۰ حوزه کلی آثار خود را ارسال کنند و دانشگاه علوم پزشکی قزوین در بخش روابط عمومی دیجیتال با آثار «آرشیو الکترونیکی سلامت در جراید» و «آرشیو الکترونیکی نشریه پژواک»، در بخش میکروسایت با اثر «زیرپورتال وب دا»، در بخش اتاق خبر با اثر «نرم افزار خبر خوان» و در بخش انتشارات با اثر «خدمت ماندگار(کتاب معرفی دستاوردهای دانشگاه از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲)» شرکت کرد.

زینالو گفت: این دانشگاه موفق شد از بین آثار ارسالی، در بخش فعالیت روابط عمومی دیجیتال، رتبه دوم در بین استان‌های کشور را به دست آورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، کسب این موفقیت را حاصل برنامه ریزی و تلاش خانواده روابط عمومی در دانشگاه دانست و گفت: همدلی مدیریت و کار‌شناسان روابط عمومی ستاد و رابطان روابط عمومی در واحدهای تابعه دانشگاه این موفقیت را به وجود آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز