خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان:

نمایشگاه مهر ماندگار در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۴۷۱

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه زیست عفیفانه با عنوان مهر ماندگار در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی گفت: نمایشگاه مهر ماندگار با موضوعیت زیست عفیفانه با همکاری بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین و نهادهای فرهنگی، از تاریخ 2 تا 6 مرداد ماه به مدت پنج روز از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزارخواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و همچنین حمایت از تولید ایرانی، برگزاری این نمایشگاه بستر مناسبی را برای آشنایی بازدیدکنندگان با تولیدات و محصولات حوزه عفاف و حجاب فراهم می‌کند و تولیدکنندگان، طراحان و عرضه کنندگان، محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

این مسئول افزود: همچنین در نمایشگاه فوق یک سالن به برگزاری حسینیه کودک، تئاتر خانواده، جهاد تبیین، پاسخ به شبهات دینی، اکران فیلم، مشاوره خانواده و سایر موارد اختصاص داده شده است.

خورگامی خاطر نشان کرد: 113 مشارکت کننده در نمایشگاه فوق حضور خواهند داشت و با توجه به همزمانی این نمایشگاه با ایام محرم، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همه روزه از ساعت 17 تا اذان مغرب و عشا همراه با سخنرانی، مداحی و اقامه نماز جماعت برگزار خواهد شد و پذیرای حضور علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز