خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

۱۸۴ هکتار از اراضی راکد شهرک‌‎های صنعتی قزوین آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۶۴۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۱۸۴ هکتار از اراضی راکد و معطل شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون آزادسازی و بازپس گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اعلام این خبر افزود: این میزان آزادسازی اراضی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین بی سابقه بوده است.

این مسئول اظهار کرد: در مدت یاد شده پنج شورای حل اختلاف و داوری در شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تشکیل شده که منجر به رسیدگی به ۹۴ پرونده در خصوص اراضی راکد واگذار شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در شورای یاد شده ۳۰ قرارداد واگذاری اراضی به سرمایه گذاران که به تعهدات خود در زمینه ساخت و ساز واحدهای تولیدی عمل نکرده بودند، فسخ شد.

وی اظهار کرد: کارگروه پایش قراردادهای راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به دنبال دستور استاندار از سال گذشته فعال شده است تا در خصوص اعمال قانون بازپس گیری اراضی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و جلوگیری از دلالی و سوء جریانات اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در همین راستا مقرر شد تا نقل و انتقال قراردادها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با استفاده از وکالت‌نامه‌های مدنی ممنوع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز