خبرگزاری کار ایران

مسئول مرکز زبان حوزه‌های علمیه کشور:

طلاب کشور با نگارش مقالات پژوهشی برای مجلات بین المللی آشنا می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۸۳۰

مسئول مرکز زبان حوزه‌های علمیه کشور گفت: مسئول مرکز زبان حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: با توجه به اهمیت ارائه مقالات علمی و پژوهشی برای مجلات بین المللی و آی‌اس‌آی دوره‌های آموزشی متناسب در استان قزوین آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام سید علیرضا حسینی عارف در آیین افتتاحیه دوره‌های مهارتی و دانش‌افزایی که در حوزه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: در حال حاضر به برکت انقلاب که به تحول و تغییر رویکردها منجر شده، در حوزه‌های علمیه علاوه بر اسلام سایر مفاهیم و کلید واژه‌ها مانند زرتشت و کوروش هم مطرح می‌شود و باید حوزه علمیه بتواند به سوال گروه‌های مختلف پاسخگو باشد.

مسئول مرکز زبان حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: طلاب باید در عین ساده زیستی و تهذیب، به دانش علمی، مهارت و زبان‌های خارجی هم مجهز باشند تا بتوانند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

وی عنوان کرد: مرکز آموزش زبان حوزه علمیه مسئولیت سنگینی دارد و باید بتواند متناسب با مخاطب تولید محتوا و آموزش داشته باشد، همچنین آموزش مهارت کار با رسانه و فضای مجازی هم از ضروریات است.

حسینی عارف ادامه داد: در کنار آموزی زبان، یک دوره پژوهش بین الملل هم برنامه ریزی شده تا زودتر به نتیجه مطلوب برسد و در تمام استان‌ها این امکان با اساتید بومی فراهم شده است.

وی بیان کرد: داشتن مهارت برای تولید مقاله علمی برای عرفی شیعه هم ضرورت دارد؛ زیرا در حال حاضر کرسی‌های شیعه شناسی به دست بهایی‌ها افتاده و با تولید مقاله مذهب شیعه را با تحریف معرفی می‌کنند.

دوره مهارت‌های پژوهشی برای ارائه مقاله به همایش‌ها و نشریات بین المللی، سومین دوره دانش‌افزایی استادان مکالمه عربی و دوره آموزشی مهارت‌های فن خطابه به زبان عربی  به مدت سه روز و با حضور 76 طلبه آشنا با زبان‌های خارجی در حوزه علمیه امام صادق(ع) قزوین درحال برگزاری است.

این دوره توسط مرکز آموزش زبان و آموزش‌های تخصصی بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و همکاری مرکز ارتباطات و بین الملل استان قزوین برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز