خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان خبر داد؛

۹۰ میلیارد ریال کمک مردمی در بهزیستی قزوین جذب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۸۳۴

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از جذب ۹۰ ریال کمک‌های نقدی، غیر نقدی و خدماتی مردم طی سه ماهه نخست سال جاری به مراکز دولتی و موسسات خیریه این دستگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی دهباشی پور با اعلام این خبر گفت: بهزیستی استان قزوین از ابتدای امسال در مراکز دولتی سه میلیارد و ۷۵۴ میلیون و ۵۱۱ هزار ریال به صورت نقدی، ۳۲ میلیارد و یک میلیون و ۱۴ هزار ریال به صورت غیرنقدی و یک میلیارد و ۹۹۲ میلیون و ۷۳۱ هزار ریال خدمات مشارکت‌های مردمی را جذب کرده است.

به گفته وی، از موسسات خیریه مشارکت‌های مردمی نیز ۳۰ میلیارد و ۶۴۳ میلیون و ۴۳ هزار ریال به صورت نقدی، ۲۲ میلیارد و ۱۲۹ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال به صورت غیرنقدی و ۵۳ میلیارد و ۷۲ میلیون و ۴۳۲ هزار ریال به صورت خدمات مشارکتی جمع آوری شده است.

این مسئول اضافه کرد: مجموع کمک‌های جذب شده از سوی مراکز دولتی و موسسات خیریه بهزیستی استان شامل ۳۴ میلیارد و ۳۹۷میلیون و ۵۵۴ هزار ریال به صورت نقدی، ۵۴ میلیارد و         ۱۳۰ میلیون و ۴۰۴ هزار ریال غیرنقدی و یک میلیارد و ۵۳۷ میلیون و۲۰۵ هزار ریال مشارکت خدماتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی براساس وظایف قانونی، شبکه وسیعی از خدمات متنوع حمایتی، مراقبتی و توانمندسازی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت، نیازمندان و فرزندان آنان و همچنین اقشار آسیب‌پذیر استان ارایه می‌دهد و استمرار این کار حمایت و همراهی مردم خیراندیش، متعهد و نیکوکار را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: کمک‌های نقدی مردمی به مراکز دولتی بهزیستی در سال جاری به نسبت مدت مشابه در سال گذشته با افزایش ۱۲ درصدی، غیر نقدی ۷۴ درصد و خدماتی ۲۰ درصد و در جمع کل ۶۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

این مسئول همچنین گفت: کمک‌های مردمی به مراکز خیریه زیر نظر بهزیستی نیز طی سه ماهه امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد نقدی، ۲۰ درصد غیر نقدی و در جمع کل ۱۹ درصد رشد داشته است.

دهباشی پور با اشاره به افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اضافه کرد: مشارکت‌های مردمی و جذب آن همواره یکی از برنامه‌های اساسی بهزیستی استان قزوین بوده و این سازمان برای ارایه خدمات هرچه بهتر، به کمک‌های مردمی نیازمند است.

وی یادآور شد: کمک‌ها با حفظ شان و کرامت انسانی در سریع‌ترین زمان ممکن برای برطرف کردن مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج و اشتغال افراد تحت پوشش از سوی این نهاد بین نیازمندان تحت پوشش توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز