خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

ناتوان و ضعیف نیستم که استعفا دهم/چهره‌های عمومی تاکستان درحال قلع و قمع هستند/ برای حذف من پسرم را تخریب می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۷۷۸

نماینده مردم تاکستان در مجلس درباره اخبار منتشر شده مبنی بر استعفا بعد از انتصاب فرماندار تاکستان گفت: مگر ناتوان و ضعیف هستم که استعفا دهم؛ چیزی که گفتم این بود که اگر یک روز احساس کنم ناتوانم و نمی‌توانم حق مردم را بگیرم و از حق مردم دفاع کنم استعفا می‌دهم، اما در طول دوره‌های نمایندگی اقدامات مهمی انجام داده‌ام.

رجب رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره اخبار منتشر شده مبنی بر تهدید به استعفا بعد از انتصاب فرماندار جدید تاکستان گفت: در سفر رئیس جمهور، استاندار می‌خواست من را معرفی کند که رئیس جمهور گفت مگر کسی در کشور پیدا می‌شود که او را نشناسد، رجب رحمانی به معرفی نیاز ندارد، در حال حاضر هم مگر من نماینده ضعیفی هستم که بخواهم استغفا دهم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس با اشاره به صحبت امام خمینی(ره) درباره اینکه باید از افراد قوی، متخصص و باتجربه که با مردم سازگار باشد در استان‌ها استفاده کرد، گفت: درحال حاضر استاندار ما با نماینده مردم سازگاری ندارد، ما وکیل مردم هستیم و مردم تاکستان 10 دوره به من رای داده‌اند و وظیفه من است داد مردم را بزنم و تا آخرین نفس حرف‌های مردم را خواهم زد.

افرادی که ضعیف هستند باید استعفا بدهند

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تاکید کرد: مگر ضعیف هستم که استعفا دهم، آن‌ها که ناتوان هستند باید استعفا دهند، برای ۴۵ پروژه ملی در استان ردیف گرفتم و دو دوره که در مجلس نبودم چهار ردیف از بین رفت که این دوره آن را احیا کردم، کمیسیون برنامه و بودجه و تلفیق شگرد کاری و تخصص من است.

وی درباره انتصاب معاون جدید فرماندار عنوان کرد: استاندار، چهره‌های عمومی تاکستان را با حرف بعضی‌ها قلع و قمع می‌کند، درباره افرادی که جایگزین می‌شوند کار برای ما مهم است، آقای "رضا طاهری" فرماندار تاکستان را به اسم اصلاحات قلع و قمع کرد، مگر خود او در دوره اصلاحات سمت نداشت، چطور اینکه او زمان اصلاح طلبان پست بگیرد عیب نیست، اما اگر فرماندار سمت داشته باشد، عیب است.

سرپرست قبلی فرمانداری تاکستان از استاندار قوی‌تر بود

رحمانی ادامه داد: البته خود من هم خیلی بحث اصلاح طلبی و اصولگرایی را قبول ندارم، هر کسی نظام، انقلاب و قانون اساسی را قبول داشته باشد خودی است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس تاکید کرد: سرپرست سابق فرمانداری شهرستان تاکستان آقای "اسدالله حمزئی" از استاندار قویتر بود، استاندار در انتصابات دور تاکستان خط کشیده و تاکستان حتی یک معاون فرماندار هم نمی‌تواند از خود شهرستان داشته باشد، این درحالی است که هنگامی که قزوین استان شد، استفاده از نیروهای تاکستان مطرح بود.

برای حذف من پسرم را تخریب می‌کنند

رحمانی با اشاره به مطالبی که درباره دختر و پسر او در فضای مجازی منتشر شده، گفت: خدا این‌ها را که چنین مطالبی منتشر می‌کنند، هدایت کند، پسرم کارشناس ارشد حقوق با رتبه عالی بود که استخدام شده و دخترم هم با کارشناسی ارشد جذب شده و یکی از چهار، پنج میلیون نفر استخدامی در کشور هستند.  

نماینده مردم تاکستان در مجلس ادامه داد: به پسرم ظلم کرده‌اند، در دوره چهارم و پنجم گفتند رحمانی هر وقت شرکت کند، رای می‌آورد و باید ریشه او را بزنیم و پسرش را تخریب کنیم، این اواخر هم کلیپ پر کردند که تا کشورهای خارجی هم رفت، اما مطالب همه دروغ و ساختگی بود.

 

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز