خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان:

نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۷۵۱

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی از 3 بهمن ماه در دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی با اشاره به اهمیت استاندارد در لوازم خانگی گفت: کاهش مصرف انرژی و ارتقا کیفیت، مهم‌ترین شاخص در صنعت تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود و با تلاش‌های صورت گرفته کیفیت لوازم خانگی در کشور افزایش یافته و امکان رقابت در عرصه بین المللی را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین ادامه داد: برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی فرصت بسیار مناسبی است تا گوشه‌ای از تنوع، تحولات و پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه لوازم خانگی به نمایش گذاشته شود و فضایی به منظور تبادل اطلاعات، ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی، حمایت از تولید داخلی، آشنایی با صنایع مرتبط، بازاریابی و تبلیغات فراهم شود.

این مسئول یادآور شد: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از تاریخ 3 تا 7 بهمن ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: بیش از 40 مشارکت کننده از استان‌های قزوین، تهران، البرز، خراسان رضوی، قم، اصفهان، مرکزی، آذربایجان شرقی و زنجان تولیدات و محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

خورگامی یادآور شد : نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز