خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

محل سکونت و کار شهرداران یکی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۳۰

۳۰ درصد محل کار مدیران دفاترشان و ۷۰ درصد مابقی در بین مردم و در تعامل با آنها باید باشد.

ایلنا: استاندار قزوین گفت: ۳۰ درصد محل کار مدیران دفاترشان و ۷۰ درصد مابقی در بین مردم و در تعامل با آن‌ها باید باشد.
به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین؛ مرتضی روزبه در همایش شهرداران استان قزوین گفت: اختیارات اعضای شوراهای اسلامی شهر باید افزایش یابد چرا که با افزایش اختیارات شورا‌ها، تجربه موفقی از مدیریت شورایی در سطح استان باقی خواهد ماند.

روزبه اظهار داشت: با توجه به اینکه ۷۳ درصد جمعیت استان قزوین را جمعیت شهرنشین تشکیل می‌دهد، می‌توان گفت مدیریت این افراد برعهده شهرداران است.

وی تصریح کرد: بنابراین نقش شهرداران در توسعه مجموعه مدیریت شهری نقش مهم و غیرقابل انکاری است.

استاندار قزوین بیان کرد: شهرداران و شورا‌ها باید سعی کنند علاوه بر اینکه به قانون شورا به خوبی تسلط پیدا می‌کنند، به لحاظ تجربی نیز نظرات سازنده خود را ارائه داده و تجربه موفقی از مدیریت تعامل بین شورا و شهرداری برجای بگذارند.

روزبه ضمن تأکید بر افزایش تعامل شورا‌ها با دیگر دستگاه‌های اجرایی گفت: اعضای شورا‌ها با برگزاری انتخابات برگزیده شده و وارد حوزه‌هایی می‌شوند که به طور کامل تخصصی است.

وی اظهار کرد: این در حالی است که در شرایط احراز نمایندگی داشتن تخصص شرط نیست بنابراین اعضای شورا پس از انتخاب از سوی مردم باید در زمینه کسب اطلاعات حقوقی نسبت به قوانین و کسب صلاحیت‌های لازم در خصوص آنچه به آن‌ها ابلاغ می‌شود، تلاش کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: تمام تخصص‌هایی که در مدیریت شورایی نیاز است، تخصص‌های اکتسابی است بنابراین اگر شورایی بخواهد موفق عمل کند در وهله اول باید تمام تخصص‌هایی که نیاز دارد را به خوبی فرا گیرد.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها برای توسعه شهرهای خود باید با یکدیگر همکاری داشته باشند و تعاملات بین خود را افزایش دهند.

استاندار قزوین اظهار کرد: اگر این مهم تحقق یابد قطع یقین تنش‌ها به میزان قابل توجهی از بین می‌رود و از دوره مدیریت شورایی نیز تجربه موفقی برجای می‌ماند.

وی با تأکید بر توجه بیشتر به ورودی شهر‌ها خاطر نشن کرد: ورودی هر شهر به منزله تابلو و شناسنامه آن شهر است بنابراین باید به گونه‌ای آبرومندانه رسیدگی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز