خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تأکید کرد:

ضرورت فرهنگ‌سازی برای رفع مشکلات فعالیت مسافربرهای شخصی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۲۸

فرهنگ سازی در زمینه استفاده از تاکسی، آرامش خاطر و امنیت را برای شهروندان به دنبال دارد و از این طریق مشکلات ناشی از حضور مسافربر های شخصی در شهر نیز رفع می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: فرهنگ سازی در خصوص استفاده از خودروهای عمومی برای سفرهای درون شهری از مهم‌ترین اقدامات در راستای کاهش تعداد مسافربر با خودروهای شخصی است اما در حال حاضر این فرهنگ در میان مردم نهادینه نشده است.

به گزارش ایلنا، مصطفی کاشی‌پز با اشاره به این مطلب که با تعامل نیروی انتظامی و پلیس راهور با سازمان تاکسیرانی مسافربر‌های شخصی اعمال قانون می‌شوند، افزود: نمی‌توان تنها با اعمال قانون به رفع این معضل امیدوار بود و باید شهروندان نیز در این زمینه با سازمان همکاری داشته باشند.

وی با بیان مطلب که به دلیل نهادینه نشدن این فرهنگ میان شهروندان، ایستگاه‌های تاکسی در چهارراه‌های پر ترافیک مستقر هستند، بیان کرد: با تغییر فرهنگ می‌توان با ایجاد پایانه‌های تاکسی از ایجاد ترافیک در چهار راه‌ها جلوگیری کرد اما در حال حاضر در صورت ایجاد چنین پایانه‌ای تمام تاکسی‌های موجود در آن پایانه بدون مسافر مانده و مجبور به خروج از آن می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به بدون استفاده ماندن سایه‌بان و ایستگاه تاکسی شهید بهشتی به دلیل عدم مراجعه شهروندان به این ایستگاه اشاره و عنوان کرد: این موضوع باعثشد تا تاکسی‌ها نیز به نزدیکی چهارراه منتقل شوند تا از بهره برداری خودرو‌های شخصی از این وضعیت جلوگیری کنند که این امر موجب بی‌استفاده ماندن این سایه‌بان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز