خبرگزاری کار ایران

راهیابی بانوی تیرانداز قزوینی در اردوی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۴۷۳

رئیس هیات تیراندازی استان قزوین گفت: نرگس قنبری در اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی بانوان در رشته تفنگ بادی حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین زکی زاده با اعلام این خبر گفت: این اردو از امروز در سالن تیراندازی فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا ۲۳ دی ماه جاری نیز ادامه دارد.

به گفته وی، نفرات دعوت شده به این اردو خود را برای حضور در رقابت های آسیایی و جهانی آماده می کنند.

رئیس هیات تیراندازی استان قزوین اظهار داشت: قزوین در تیراندازی بانوان از استعدادهای فراوانی برخوردار بوده و حرف های زیادی برای گفتن دارد و ورزشکاران مطرحی از این استان تاکنون به تیم های ملی معرفی شده و افتخارات ارزشمندی را نیز برای ورزش کشورمان کسب کرده اند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه، امسال الهام علیجانی تیرانداز ملی پوش قزوینی موفق به دریافت نشان طلا در مسابقات جام جهانی شد که کسب این عنوان در تاریخ تیراندازی بانوان ایران بی سابقه بود.

زکی زاده که در مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی نیز به عنوان عضو هیات رییسه این فدراسیون و خبره ورزشی نیز معرفی شده، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت بیشتر وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون از رشته تیراندازی در استان ها، در شناسایی و پرورش استعدادها و معرفی آنان به تیم های ملی موفق تر و بهتر از گذشته عمل کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز