خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

روایتگری منطقی از جنگ در راهیان نور مورد تاکید قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۴۲۹

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در مناطق عملیاتی جنوب و غرب باید فضای مناسبی برای جذب مخاطبین ایجاد کنیم و با روایتگری منطقی از جنگ و برنامه‌های فرهنگی بخوبی دوران جنگ را برای جوانان ترسیم کنیم و به تصویر بکشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی از راهیان نور استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: راهیان نور امسال باید متفاوت‌تر از گذشته با ایجاد جذب و حضور افراد بیشتری در اردوی راهیان اجرا شود؛ چرا که دانش‌آموزان زیادی مشتاق حضور در مناطق جنگی در جنوب و غرب کشور هستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در مناطق جنگی غرب کشور جاذبه‌ای وجود دارد و حضور تیپ قزوین با فرماندهی سردار عراقی به صورت مستقل یک فرصت مناسب است اما به نظر می‌رسد این منطقه، کمی مظلوم واقع شده که نیازمند توجه بیشتری است.

وی تصریح کرد: امشب سالگرد عملیات کربلای چهار است، در این عملیات استان قزوین ۱۰۴ شهید والا مقام را تقدیم انقلاب کرد و ۱۷ نفر از رزمندگان که دو برادر در این عملیات بودند، تنها بازگشتند.

این مسئول عنوان کرد: استان‌های دیگر هم در راهیان نور شرکت می‌کنند و با قزوین مقایسه می‌شوند و باید کاری کنیم که این اردو با بهترین کیفیت و جذابیت برگزار شود و تاثیرگذار باشد و امیدواریم روزی یادمان کربلای چهار را در این منطقه بسازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز