خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

حل مسائل ترافیکی شهر قزوین نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۴۳

حل مسائل ترافیکی شهر قزوین نیازمند همدلی، همفکری و همکاری تمامی دستگاه‌ها و شهروندان است.

ایلنا: شهردار قزوین گفت: حل مسائل ترافیکی شهر قزوین نیازمند همدلی، همفکری و همکاری تمامی دستگاه‌ها و شهروندان است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مسعود نصرتی در همایش بزرگداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل افزود: با توجه به اهمیت موضوع حمل و نقل و ترافیک شهر قزوین، طرح جامع حمل و نقل و ترافیک در استان قزوین به تصویب رسیده است و در حال حاضر در مرحله تصویب نهایی در تهران است.

وی بیان کرد: با تصویب طرح جامع ترافیک مباحثنظری برای حل مشکلات ترافیکی در شهر قزوین فراهم خواهد شد و با تشکیل کارگروه تخصصی و برنامه چشم انداز در آینده انتظار داریم با همدلی مسوولان و شهروندان مشکلات ترافیکی شهر را مرتفع کنیم.

شهردار قزوین با بیان اینکه بر اساس طرح جامع ۴۳ تقاطع غیرهمسطح و بلوارهای متعدد در شهر قزوین احداثخواهد شد، گفت: با تکمیل پازل‌های که برای ترافیک شهر قزوین طراحی شده است می‌توان اقدامات صورت گرفته را قضاوت کرد.

این مقام مسوول با بیان اینکه باید هنرمندانه و به مرور زمان مشکلات ترافیک را حل کرد، گفت: در برخی مواقع با صدور پروانه‌های بهره‌برداری در برخی از مسیر‌ها حتی با احداثتقاطع‌ها نمی‌توان مشکل ترافیک را حل کرد و باید با همت مسوولان و همراهی استانداری، اصناف و راهور در صدور پروانه‌های بهره‌برداری دقت لازم صورت گیرد.

نصرتی با اشاره به موقعیت تاریخی و فرهنگی شهر قزوین گفت: شهر قزوین با توجه به اینکه شهر تاریخی و فرهنگی است باید ورودی‌های شهر قزوین برای توسعه گردشگری ساماندهی شود.

این مقام مسوول با اشاره به احداث۴۳ تقاطع در شهر تبریز از ۲۰سال گذشته بیان کرد: در شهر قزوین با مشکلات اقتصادی فراوان تقاطع‌ها در حال احداثهستند و نباید کار هنرمندانه را برای اجرای طرح‌های مدیریت شهری را فراموش کرد.

در پایان مراسم از رانندگان و شرکت‌های نمونه حمل و نقل با اهدای لوح تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز