خبرگزاری کار ایران

افتتاح 2 پایگاه اورژانس جاده‌ای در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۴۶۹

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: ساختمان 2 پایگاه اورژانس جاده‌ای در قزوین امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سهیل سلطانی با اعلام این خبر تصریح کرد: ساختمان دو پایگاه اورژانس جاده‌ای در عوارضی شماره 2 آزادراه قزوین-کرج و همچنین ابتدای جاده قدیم قزوین-رشت شهرک دانش به بهره برداری رسیدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی با بیان اینکه تا پیش از بازگشایی این ساختمان‌ها، پایگاه‌های امدادی این مکان‌ها در قالب کانکس فعالیت می‌کردند، اظهار کرد: ساختمان پایگاه عوارضی شماره 2 از سوی راهداری تامین و ساختمان پایگاه صفا در شهرک دانش نیز از سوی خیران احداث شده است.

سلطانی در ادامه گفت: مرکز مدیرت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین برای تجهیز این پایگاه‌ها 2 میلیارد ریال هزینه کرده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همچنین اعلام کرد: تنها 2 پایگاه کانکسی در پردیس و مولوی قزوین وجود دارد و بزودی جمع آوری می‌شود.

در ادامه وی از راه اندازی پایگاه‌های جدید در سیردان طارم و کلنجین در آوج خبر داد و عنوان کرد: پایگاه زوارک در الموت نیز بزودی راه اندازی می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: هم اکنون 49 پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس در استان قزوین به مصدومان حوادث جاده‌ای خدمات ارائه می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز