خبرگزاری کار ایران

نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی در قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۹۹

نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی استان قزوین امروز در سالن اجتماعات شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با حضور جمعی از فعالان روابط عمومی و کارکنان بانک‌ها و موسسات خصوصی و خبرنگاران برگزار شد.

ایلنا: دبیر نخستین سمینار روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی استان قزوین گفت: نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی استان قزوین در سالن اجتماعات شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

محمد نصیرلو عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود صنایع، سازمان‌ها و نهاد‌ها با مسائل ارتباطی و بازاریابی از قبیل توزیع، فروش و تبلیغات دچار محدودیت هستند و استان قزوین به خاطر نزدیکی با استان تهران و برخورداری از شهرک‌های صنعتی بزرگ در حوزه آموزش محدودیت‌هایی دارد و نیاز به آموزش در این حوزه به خوبی احساس می‌شود.

وی اعلام کرد: دلیل انتخاب نام «سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی» ارتباط تنگاتنگ این سه فرآیند با هم و هدف مشترک آن‌ها بوده است و هر یک از این سه فرآیند زمینه خاص خود را دارد که طبق آن مخاطب زمینه روابط عمومی، احساس زمینه تبلیغات و آمادگی برای عمل زمینه بازاریابی است.

نصیرلو عنوان کرد: تبلیغات برای روابط عمومی یک ابزار توانمند است و اگر سه فرآیند «روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی» در کنار هم قرار گیرند، اقدامات به سهولت به نتیجه می‌رسند و اگر بازاریابی و تبلیغات ساماندهی شوند از ماندگاری و تاثیرگذاری بیشتری برخوردار خواهند بود.

دبیر نخستین سمینار روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی استان قزوین اظهار کرد: آشنایی با جدید‌ترین مفاهیم روابط عمومی و ارتقا دانش و بینش مدیران با امور روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی از اهداف این سمینار بود.

وی گفت: مخاطبان این سمینار مدیران ارشد سازمان‌ها، ادارت کل، شرکت‌ها، نهاد‌ها، بانک‌ها و اعضای شورای هماهنگی استان، مسئولان و کار‌شناسان روابط عمومی، مسئولان و کار‌شناسان تبلیغات در سازمان‌ها، مدیران و کار‌شناسان کانون‌های تبلیغاتی سطح استان، مسئولان و کار‌شناسان و سیاست گذاران بازاریابی و فروش، فارغ التحصیلان و دانشجویان مرتبط با امور روابط عمومی، بازراریابی و تبلیغات و خبرنگاران هستند.

شایان ذکر است؛ این سمینار امروز در دو نوبت صبح و عصر و با حضور ۲۵۰ نفر تشکیل شد و شش گارگاه تخصصی با عناوین «نبرد در جزئیات بازاریابی» و «تبیغات موثر» توسط محمود محمدیان، «روابط عمومی و افکار عمومی و توسعه و پیشرفت» توسط مطهری‌نژاد و «طراحی استراتژی مذاکره با مشتریان شاکی» و «روان‌شناسی ارتباط با مخاطب و زبان بدن» توسط کیمیایی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز