خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید هیأت کوهنوری و صعودهای ورزشی قزوین انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۸۳

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی از انتخاب شاهین اسعدی با 15 رای به عنوان رئیس جدید هیأت کوهنوری و صعودهای ورزشی استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نشست انتخاباتی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین روز یکشنبه با حضور حسین مقدم دبیرکل فدراسیون، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در اداره ورزش و جوانان قزوین برگزار شد، در این مجمع 25 نفر اعضای مجمع حق رای داشتند و پس از رأی گیری برای تنها نامزد این هیئت شاهین اسعدی با 15 رای به عنوان رئیس جدید هیئت کوهنوری و صعودهای ورزشی استان قزوین انتخاب شد.

حسین مقدم با تشکر از تلاش 8 ساله نیکونام رئیس سابق هیأت کوهنوری و صعودهای ورزشی استان قزوین تصریح کرد: حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در موفقیت های این هیئت موثر بوده و امیدواریم در دوره ریاست جدید نیز این حمایت‌ها تداوم پیدا کند.

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی اعلام کرد: با متولد شدن سنگ نورد و صخره نوردان و عضویت در خانواده کوهنوردی مسئولیت ما سنگین تر شده و باید بتوانیم مسیر قهرمانی را هموار کنیم.

مقدم افزود: هر فردی که به عنوان رئیس هیأت مورد وثوق اعضای مجمع قرار می‌گیرد به عنوان همکار ما تلقی می‌شود و مطمعنا مورد حمایت فدراسیون قرار می‌گیرد تا در تحقق برنامه ها با انگیزه گام بردارد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود قهرمانانی چون علیپور و بهشتی بدون تردید رئیس هیأت مسئولیت سنگینی داشته و باید مدال آوران در همه اعزام های ملی و جهانی حمایت شوند و بدون دغدغه عازم شوند تا مدال های بیشتری را کسب کنند.

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با بیان اینکه افزایش باشگاه‌ها به عنوان یک منبع درآمد برای استان و هیأت ها حتما باید مورد توجه قرار بگیرند، گفت: حفظ وضع موجود و سپس توسعه آن مورد توجه باشد.

مقدم اضافه کرد: پورتال آموزشی فدراسیون و سامانه یکپارچه آن بیش از 136 هزار عضو دارد که 40 هزار نفر آن فعال هستند.

وی بیان کرد: هر چقدر تعداد اعضای سامانه بیشتر شود می توان از درآمدهای پرتال بهره مندی بیشتری داشت به طوری که فقط هیئت تهران از محل صدور حکم توانست 63 میلیون تومان درآمد کسب کند.

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی یادآورشد: از رئیس جدید هیأت کوهنوردی استان انتظار داریم مجامع سالانه را منظم برگزار کند و برای رضا علیپور که عازم مسابقات کره جنوبی است آرزوی موفقیت را داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز