خبرگزاری کار ایران

هیئت منصفه مطبوعات قزوین معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۱۵

اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات قزوین معرفی و با حضور در دادگاه مطبوعات به صورت رسمی کار خود را آغاز کردند.

ایلنا: اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات طی مراسمی که در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد، پس از ادای سوگند برای آغاز رسمی فعالیت خود در دادگاه مطبوعات حاضر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ در این مراسم حجت الاسلام مجتبی قائد امینی، سید عبدالعظیم موسوی، ناصر ایزدفر، صفت الله صالحی، سید محمد هادی ساعی، علیرضا جوادی، سیده طاهره سیدی، صغری رازقی، محمد خورشیدی، حسین پورزرشکی، محمد انصاری، علیرضا وادی خیر، کاظم تعهدی و امیر عبادی به عنوان اعضای هیئت منصفه مطبوعات قزوین معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این مراسم گفت: خدا را شاکر هستیم که فضای مطبوعات استان قزوین فضای خوبی است، البته داستان دادگاه مطبوعات همچون مطب پزشکان است که امیدواریم همواره خلوت باشد.

محمد حسین شفیعی‌ها ادامه داد: لازم است وضعیت فرهنگی را هر چه بیشتر ارتقا دهیم تا نیازی به دادگاه مطبوعات نداشته باشیم؛ مطبوعات استان قزوین نسبت به دیگر استان‌ها در بحثمعرفی به دستگاه قضایی از وضعیت بهتری برخوردار است که امیدواریم این روند همچنان استمرار داشته و حتی بهتر نیز شود.

وی اضافه کرد: انتخاب اعضای هیئت منصفه در واقع همانند انتخاب عقلای قوم است تا این منتخبان در عرصه داوری و نظردهی با بی‌طرفی و از موضع داوری و منطقی حاضر شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: برخی از اعضای هیئت منصفه مطبوعات در دوره جدید تغییر کرده‌اند که خوشبختانه این تغییرات به دلیل افراط و یا عدم دقت لازم از سوی اعضا نبوده است بلکه این تغییر به آن دلیل بوده که یا دوستان فرصت حضور در برنامه‌های مربوطه را نداشتند و یا خودشان نسبت به کسرت مشغله و کمبود وقت درخواست کناره گیری کردند.

وی تصریح کرد: کار هیئت منصفه کار خطیری است، این‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی در دادگاه حاضر می‌شوند تا به رسیدگی بهتر پرونده کمک کنند.

شفیعی‌ها یادآور شد: لازم است از زحمات اعضای قبلی هیئت منصفه مطبوعات تشکر کرده و از حسن نظر اعضای جدید نیز در پذیرش این مسئولیت تقدیر کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز