خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندانهای استان قزوین:

شرایط تحصیل دانشگاهی در زندانهای قزوین فراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۹۲

با تمهیدات لازم در زندانها، مددجویان واجد شرایط در زندان قزوین در مقاطع مختلف دانشگاهی ادامه تحصیل می دهند.

ایلنا: مدیر کل زندانهای استان قزوین گفت: شرایط ادامه تحصیلات دانشگاهی برای مددجویان در زندانهای قزوین فراهم است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ حمیدرضا فراست طلب افزود: با تمهیدات لازم در زندان‌ها، مددجویان واجد شرایط در مقاطع مختلف دانشگاهی ادامه تحصیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه تحمل مجازات حبس نباید مانع تحصیل یا ادامه آن در زندان‌ها باشد، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای ایجادانگیزه و تشویق مددجویان به کسب علم ودانش در دانشگاه‌ها بهره گرفت.

مدیرکل زندانهای استان قزوین کسب علم و دانش توسط مددجویان را برنامه‌ای مهم برای تحقق اهداف اصلاحی وتربیتی دانست و افزود: اوقات فراغت مددجویان بهترین فرصت برای فراگیری علم و دانش است وآن‌ها باید قدر این فرصت مهم را در طول مدت حبس خود بدانند.

فراست طلب رسالت آموزشی در زندان‌ها را در جهت بازپروری مددجویان بسیار سنگین توصیف کرد و گفت: مددجویان باید با فراگیری علم و دانش و آگاهی بتوانند کمبود‌ها و ضعف‌های گذشته خود را جبران کرده و مسیر درست زندگی را انتخاب کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با حمایت‌های مالی انجمن حمایت زندانیان، مددجویان بی‌بضاعت نیز از ادامه تحصیل محروم نبوده و در این طرح آموزشی شرکت دارند.

مدیرکل زندانهای قزوین اظهار داشت: درحال حاضر دانشگاههای پیام نور و علمی و کاربردی در زندانهای استان با برنامه ریزی و اعزام اساتید به مراکز آموزشی زندان‌ها فعال هستند که تبعاً با علاقمندی مددجویان برای تحصیل در دانشگاه‌ها، توجه خاصی به این موضوع معطوف شده و با در نظر گرفتن امکانات مناسب‌تر، این برنامه در زندان‌ها بیش از پیش تقویت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز