خبرگزاری کار ایران

نماینده تاکستان در مجلس:

سالم‌ترین شبکه در توزیع آرد، شبکه تعاون روستایی‌است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۸۹

شبکه تعاون روستایی آرد را به موقع و با حداقل قیمت به دست مصرف کننده می‌رساند و از این جهت به عنوان سالم‌ترین شبکه توزیع در آرد شناخته شده است.

ایلنا: نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه تعاون روستایی آرد را به موقع و با حداقل قیمت به دست مصرف کننده می‌رساند و از این جهت به عنوان سالم‌ترین شبکه توزیع در آرد شناخته شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین؛ رجب رحمانی در بازدید از شبکه تعاونی روستایی شهرستان قزوین افزود: وظیفه مسئولین استانی و کشوری این است که شبکه‌های تعاون روستایی را تقویت نموده و از آن‌ها حمایت کنند.

رحمانی با اشاره به اینکه خود به تعاونی روستایی اعتقادی خاصی دارد، افزود: دستور صریح قرآن در قالب آیه تعاون آمده که خود یک دستور دینی و اعتقادی است.

وی ادامه داد: تعاونی‌های روستایی تاکستان نه تنها باید در سطح منطقه و استان شناخته شوند بلکه می‌بایست در سطح ملی نیز مطرح کردند.

نماینده مردم تاکستان بااشاره به وجود پتانسیلهای موجود در سطح شهرستان در بخش باغات انگور گفت: با وجود بیش از ۳۵ هزار هکتار باغ انگور می‌بایست کارخانه کشمش توسط شبکه‌های تعاون روستایی به روش نوین احداثو راه اندازی شود.

رحمانی تاکید کرد: تعاونی باغداران باید در عرصه‌های ملی فعالیت چشم گیر وهمه جانبه داشته باشد و از ورود دلالان دراین بخش باید جلوگیری به عمل آید تا بتوان از کشاورزان منطقه حمایتهای وسیع و گسترده‌ای کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین شبکه‌های تعاون روستایی بر لزوم وحدت و همدلی گسترده تاکید کرد و افزود: باید اتحادیه و شبکه تعاون روستایی استان و به خصوص تاکستان دیدگاههای خود را عوض و در زمینه صادرات محصولات کشاورزی و باغات گام‌های مثبتی را بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز