خبرگزاری کار ایران

۴۲۷ عنوان برنامه عید غدیر در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۹۵۳

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین گفت: برگزاری ۴۲۷ عنوان برنامه، مسابقات مختلف خطبه خوانی، مسابقه ملی کتابخوانی، مسابقه میرعلمدار برای نوجوانان و نونهالان از جمله برنامه‌های عید غدیر در استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محسن حق‌شناس در نشست خبری که صبح امروز  در خانه تاریخی امام جمعه شهیدی برگزار شد، گفت: کار بنیاد غدیر جهت دهی، یکپارچه سازی و هم افزایی اقداماتی است که مجموعه‌های مختلف در راستای غدیر انجام می‌دهند و حضور یکپارچه مردم در برنامه‌های غدیر بسیار دارای اهمیت و چشمگیر است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین بیان کرد: اهتزار بزرگترین پرچم استان به نام امیرالمومنین(ع)، اطعام ۳۰۰ هزار پرس، بازسازی واقعه غدیر توسط هنرمندان، برگزاری سومین جشنواره ملی خوشنویسی غدیر برنامه‌هایی هستند که در عید غدیر اجرا می‌شود.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه وقایع اتفاقیه غدیر، تولید در اثر هنری شاخص، آذین بندی شهر، شب شعر آیینی، روز شمار غدیر و فضاسازی رسانه‌ای، ایستگاه‌های صلواتی، تجلیل از سادات و شهدای سادات و کاروان شادی غدیر، ۲ هزار و ۳۰۰ جشن خانگی غدیر، دوره تربیت مربی غدیر، نورافشانی شب عید غدیر، همایش نقش زن در تبیین آموزه‌های غدیر از دیگر برنامه‌های عید غدیر است.

این مسئول عنوان کرد: توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه، اجرای ۲۲۱ برنامه ورزشی از جمله مرشد خوانی غدیر، تجلیل از جوانان نخبه استان، برگزاری اردوهای هویتی، طبخ غذا برای ۲۰ هزار مورد هم از مواردی است که اجرا خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز