خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار قزوین:

قزوین دبیر نخستین رویداد ایده‌پردازی مردمی کلانشهرهای کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۵۷۰

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری نخستین رویداد ایده پردازی مردمی ‌با مشارکت شهرداری قزوین به‌‎عنوان نماینده دبیری کلان‌شهرهای کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید حامد موسوی درباره برگزاری نخستین رویداد ایده پردازی اظهار کرد: نخستین رویداد ایده‌پردازی مردمی ‌با عنوان «تهران 1404» باهدف هم‌افزایی مؤثر و هدفمند جامعه علمی، دانشگاهی، اندیشگاهی با مدیریت شهری، اشتراک دانش و انتقال تجارب موفق کلان‌شهرها در حوزه مدیریت شهری، بهره‌برداری از راهکارها و پیشنهادهای خلاقانه جامعه علمی، کارمندی و شهروندی در حل چالش‌های شهری، بهبود فرآیندهای اولویت‌دار شهرداری تهران و در نتیجه افزایش رضایتمندی شهروندان برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری عنوان کرد: از مهم‌ترین رویکردهای برگزاری این رویداد علمی هم‌افزایی مؤثر و هدفمند جامعه علمی، دانشگاهی و انتقال تجارب موفق کلان‌شهرها در دو بخش «اصلاح فرآیند» و «رویداد» در پنج محور فرآیند اصلاح صدور پروانه ساختمان، سازوکارهای جدید درآمد پایدار شهری، مشارکت‌های مردمی و محلی، روش‌های خلاقانه و نوین در مدیریت پسماند و بازیافت، طرح‌ها و ایده‌های نو در رفع مسئله آلودگی هوا، ترافیک و حمل‌ونقل عمومی تبیین شده است.

وی تصریح کرد: از تمام علاقه‌مندان و ایده‌پردازان دعوت می‌شود ایده‌های خود را در چهار بخش مردمی، دانشگاهیان، کلان‌شهرها و کارکنان مدیریت شهری تا پایان خردادماه سال جاری به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: شهروندان، دانشجویان و کارکنان مدیریت شهری کلان‌شهرها برای نام‌نویسی در این رویداد تا 31 خردادماه می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی https://1404.tehran.ir اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز