خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان قزوین ۳۵۰۰ شغل ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۰۷

در حال حاضر ۴۵۰ طرح نیمه تمام در بخشهای مختلف استان قزوین با پیشرفت ۳۰ درصد وجود دارد که تکمیل آنها ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و در صورت اتمام زمینه اشتغال سه هزار و ۵۰۰ نفر را فراهم می کند.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۴۵۰ طرح نیمه تمام در بخش‌های مختلف استان با پیشرفت ۳۰ درصد وجود دارد که تکمیل آن‌ها ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و در صورت اتمام زمینه اشتغال سه هزار و ۵۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین؛ مسعود بابایی افزود: در حال حاضر ۴۵۰ طرح نیمه تمام در بخشهای مختلف استان با پیشرفت ۳۰ درصد وجود دارد که تکمیل آن‌ها ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و در صورت اتمام زمینه اشتغال سه هزار و ۵۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

بابایی با ارائه گزارشی از وضعیت تسهیلات پرداخت شده در بخش مشاغل خانگی، کسب و کار خرد و خوداشتغالی اظهارداشت: امسال با تشکیل ۲۹ جلسه تخصصی برای اشتغال برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.

این مسئول بیان کرد: همچنین دو هزار و ۵۲۱ فقره پرونده به بانک‌ها معرفی شد که یک هزار و ۵۵۲ فقره با اعتبار ۶۲ هزار میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی عملکرد کسب و کار خرد را تشریح کرد و گفت: در این بخش یک هزار و ۸۶۸ طرح معرفی شد که ۷۵۸ پرونده عقد قرارداد شد و ۷۲ هزار و ۵۷ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

بابایی تصریح کرد: در بخشهای مختلف استان ۴۵۰ طرح نیمه تمام وجود دارد که در حوزه صنعت ۱۰۰ طرح، جهاد کشاورزی ۳۸۶ طرح، ۵۴ طرح توسعه‌ای و ۲۲ طرح در سایر بخشهاست که تکمیل آن‌ها سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که با تکمیل آن‌ها ۳۵۰۰ نفر مشغول کار خواهند شد.

وی میزان تسهیلات کسب و کار خرد و کوچک را ۹۴ هزار و ۸۱۸ میلیون ریال اعلام کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش نرخ بیکاری در استان هم خبر داد و اظهارداشت: با اشتغال ایجاد شده نرخ بیکاری در استان نسبت به تابستان گذشته ۲.۳ درصد کاهش یافته و ۸/۹ رسیده است که درپایان سال ۹۱ این مهم به ۲/۱۱درصد بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز