خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

نرخ بیکاری تابستان ۹۲ قزوین ۹.۸ درصد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۶۸

براساس آمار مرکز آمار کشور نرخ بیکاری در پایان تابستان استان قزوین ۹.۸ درصد اعلام شد.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: براساس آمار مرکز آمار کشور نرخ بیکاری در پایان تابستان استان قزوین ۹.۸ درصد اعلام شد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مسعود بابایی در هشتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان بر‌تر استان قزوین که در سالن آمفی تئاتر شرکت آپادانا سرام بوئین زهرای قزوین و با حضور استاندار و دو نماینده مجلس و رئیس صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد افزود: با توجه به پتانسیل‌های استان قزوین در بخش تولید می‌توان این نرخ را کاهش داد.

وی افزود: استان قزوین مساحت کمتر از یک درصد کشور را داراست ولی حدود ۵ درصد در اقتصاد کشور سهم دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: استان قزوین در تولید شوینده، شیشه و کاشی به ترتیب اولف دوم و سوم در کشور است.

بابایی ادامه داد: فعالیت اقتصادیف عرضه نیروی کار و دستمزد‌ها در تنظیم نرخ اشتغال موثر است.

وی با اظهار اینکه قزوین با نرخ مشارکت ۴۲ درصدی اقتصادی حائز رتبه پنجم کشور است، افزود: معتقدم سیستم مدیریت ناظرد دربخش تولید و خدمات باید هدفمند در راستای برنامه‌های بلند مدت نظام کار کنند و برای بهینه سازی مدیریت بر سیستم‌ها و افزایش کیفیت تولیدات و خدمات برنامه ریزی کرد.

این مقام مسئول گفت: نوآوری، ریسک پذیری، آینده نگری، بهره وری، توسعه منابع انسانی، اشتغال و کارآفرینی و… معیارهای انتخاب صنعتگران بر‌تر استان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز