خبرگزاری کار ایران

به مناسبت بزرگداشت روز زن؛

بازارچه خیریه بانوان عضو هلال احمر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۳۵۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از افتتاح بازارچه خیریه بانوان هنرمند و عضو داوطلب این جمعیت و ادامه آن تا هفتم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن آصفی در رابطه با افتتاح بازارچه خیریه بانوان جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: این بازارچه با همکاری زنان و مادران داوطلب جمعیت هلال احمر و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر به منظور ارائه توانمندی‌های این اعضا، راه‌اندازی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: هلال احمر در راستای ایجاد زمینه لازم برای معرفی و تبلیغ تولیدات خانگی و فروش آن‌ها به صورت مستقیم و با قیمت مناسب و کمک به اقتصاد اعضای داوطلب اقدام به برگزاری این بازارچه خیریه کرد تا بتواند قدمی هرچند ناچیز در جهت پیشرفت و معرفی بانوان کارآفرین بردارد.

وی با بیان اینکه توزیع محصولات تولیدی زنان عضو داوطلب جمعیت هلال احمر و عرضه بدون واسطه آن بین مردم جزء اهداف اصلی این اقدام مؤثر است در ادامه عنوان کرد: این بازارچه خیریه به مدت سه روز از سه‌شنبه پنجم لغایت هفتم بهمن ماه‌ سال جار‌ی از ساعت 8 صبح تا 18 در جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین پذیرا‌ی علاقه‌مند‌ان بود‌ه و باز‌دید از این بازار‌چه برای عموم شهروندان آزاد است.

آصفی گفت: هلال احمر خود را موظف می‌داند تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود در مسیر پویندگی، هدایت و یاری اعضای داوطلب تلاش نماید تا بتواند در حوزه معرفی بانوان کارآفرین و هنرمند عضو این جمعیت نیز نقشی مؤثر داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز