خبرگزاری کار ایران

پیگیر اخذ سند برای ۱۵۰ پلاک پلاک موقوفه در استان قزوین هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۴۰۷

رئیس اداره حقوقی، اوقافی و ثبتی اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: پیگیر اخذ سند برای ۱۵۰ پلاک از ۴۴۰ پلاک موقوفه منفعتی که فاقد سند می‌باشند، هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن تقی‌پور با اعلام این خبر گفت: امیدواریم ۱۵۰ سند از ۴۴۰ سند موقوفه منفعتی که فاقد اخذ سند می‌باشد را امسال و سال آینده صاحب سند نمائیم.

رئیس اداره حقوقی، اوقافی و ثبتی اوقاف و امورخیریه استان قزوین ادامه داد: در جلسه سه جانبه ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی و آبخیزداری و اوقاف و امورخیریه برای پلاک‌هایی که طی سنوات گذشته روند رسیدگی آن‌ها به اتمام رسیده، اما هنوز سند آن‌ها صادر نشده و فاقد سند ثبتی هستند، تشکیل شده و تا کنون چندین پلاک را همکاران منابع طبیعی مشخص کردنده اند، طی نامه‌ای روند اخذ سند را به اداره ثبت بلامانع دانسته اند.

صفدر کشاورز مدیرکل ثبت و اسناد و املاک قزوین هم در این جلسه گفت: مشکل خاصی در روند بررسی‌ها و اخذ اسناد مالکیت نداریم و با برنامه ریزی‌هایی که امسال انجام داده ایم برنامه ابلاغی را تا پایان سال محقق خواهیم کرد.

کشاورز افزود: از باقی مانده اسناد اوقافی در استان ۴۴۰ سند منفعتی و در بخش سند انتفاعی هم هزار و ۱۶۹ سند باقی مانده است که طبق بررسی‌ها و برنامه ریزی‌ها ان شالله برای سال آینده بتوانیم مجموعه اسناد اوقاف استان قزوین را به اتمام برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز