خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان:

سپاه قزوین برای اجرای ایده‌های نو در زمینه سازندگی آمادگی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۲۴۵

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه استان برای انجام ایده‌های نو در زمینه سازندگی در قزوین آمادگی دارد و می‌تواند الگوی خوبی برای سیر استان‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در آیین افتتاح صندوق‌های قرض الحسنه و تعاونی‌های اشتغالزا که صبح امروز در آقابابا برگزار شد، گفت: به مسئولان کشوری اطمینان می‌دهیم که براداران سپاهی و بسیجی و دستگاه‌های دولتی قزوین، سخت‌ترین کارها را انجام خواهند داد و مسئولان کشوری می‌توانند با خیالی آسوده پروژه‌های مهم کشوری را انجام شده در نظر بگیرند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: در رزمایش کمک مومنانه مردم استان قزوین 260 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده و در این طرح و طرح شهیسد حاج قاسم سلیمانی از استان‌های پیشرو بود.

وی عنوان کرد: ملت ایران با اعتقاداتی که دارند همواره در مسیر کمک رسانی قدم برمی‌دارند؛ سپاه نیز در کنار مردم و با تکیه بر نیروهای مردمی خدمات مختلفی را انجام می‌دهد.

رفیعی آتانی گفت: باید دشمنان را در مسیر رسیدن به اهدافشان ناامید کردو مرگ بر آمریکای امروز خدمت بی منت به مردم اسیت؛ البته این امر به معنای نادیده گرفتن قدرت دفاعی و نظامی نیست و هرگونه تهدی را پاسخ می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز