خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کتابخانه های استان قزوین:

۹ ایستگاه مطالعه در استان قزوین راه‌اندازی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۳۳

ایستگاه های مطالعه در بیمارستان های مهرگان، ولایت، تامین اجتماعی و دادگستری، دادسرا، استانداری، درمانگاه تامین اجتماعی شهر الوند، پایانه مسافربری و هیات ژیمناستیک قزوین راه اندازی شده است.

ایلنا: سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۹ ایستگاه مطالعه در سطح استان فعال است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، محمدرضا مولایی در جلسه شورای اداری این اداره کل افزود: این ایستگاه‌ها در بیمارستان‌های مهرگان، ولایت، تامین اجتماعی و دادگستری، دادسرا، استانداری، درمانگاه تامین اجتماعی شهر الوند، پایانه مسافربری و هیات ژیمناستیک قزوین راه اندازی شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: طرح ایستگاه‌های مطالعه که با هدف افزایش کمی و کیفی وضیعت کنونی مطالعه و کتابخوانی در جامعه ایجاد شده با استقبال خوبی از جانب مردم رو به رو شده است.

وی اظهار داشت: در دسترس نبودن کتاب‌های مناسب و مورد نیاز مردم در سطح جامعه، پایین بودن تیراژ کتاب‌های منتشره، ضرورت ارایه کتاب‌های متنوع در موضوعات مختلف، لزوم استفاده از فرصت‌های اوقات فراغت مردم برای مطالعه و استفاده از ظرفیت مراکز پررفت و آمد در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب موجب شد طرح ایستگاه مطالعه با جدیت تمام پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مطالعه گامی موثر در توسعه نهضت مطالعه مفید است افزود: افراد می‌توانند در این ایستگاه‌ها شیوه درست استفاده از منابع مالی و امکانات زندگی را بیاموزند.

مولایی در پایان یادآور شد: امیدواریم با گام‌های برداشته شده شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر کتابخوانی و مطالعه در سطح کشور باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز