خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه‌ مطبوعات استان قزوین اعلام کرد:

پرداخت حق عضویت شرط ثبت‌نام کاندیدای خانه مطبوعات قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۲۹

افرادی که تا پنجم مهر ۹۲ حق عضویت خود را پرداخت کرده‌اند می‌توانند به عنوان کاندیدای شورای مرکزی انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین اقدام کنند و رای دهند.

ایلنا: رئیس خانهٔ مطبوعات استان قزوین افزود: افرادی که تا پنجم مهر ۹۲ حق عضویت خود را پرداخت کرده‌اند حق ثبت نام به عنوان کاندیدای شورای مرکزی انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین را دارند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ علی علیمحمدی در نشست خبری افزود: افرادی که تمایل به کاندیداتوری در شورای مرکزی خانه مطبوعات دارند از چهارم تا دوازدهم آبان‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس خانهٔ مطبوعات استان قزوین اعلام کرد: این افراد می‌بایست کپی کارت ملی، کپی شناسنامه و معرفی‌نامه از نشریهٔ محل فعالیت خود را در اختیار معاونت فرهنگی هنری ادارهٔ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دهند و علاوه بر آن با تکمیل فرم مربوطه در خانهٔ مطبوعات، آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کنند.

وی با بیان اینکه بررسی این مدارک و برابری آن با اصل مدارک توسط ادارهٔ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین انجام می‌شود، تصریح کرد: پس از اتمام فرصت ثبت‌نام و بررسی درخواست‌ها، بیستم آبان‌ماه به افرادی که کاندیداتوری آن‌ها برای شرکت در انتخابات خانهٔ مطبوعات تایید شده است، اعلام خواهد شد.

علیمحمدی یادآور شد: از ۲۱ تا ۲۷ آبان‌ماه نیز افراد تایید صلاحیت شده می‌توانند اقدام به تبلیغات کنند.

رئیس خانهٔ مطبوعات استان قزوین تمدید کارت عضویت خانهٔ مطبوعات در سال جاری را به عنوان یکی از الزامات کاندیداتوری و شرکت در رای‌گیری عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۴۰۴ نفر عضو خانهٔ مطبوعات هستند و برای آنکه این انتخابات برگزار شود می‌بایست حتما ۵۰ درصد از اعضا به علاوه یک نفر در این انتخابات شرکت داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز