خبرگزاری کار ایران

کاراته‌کای قزوینی جواز حضور در رقابت‌های آسیایی را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۴۸۷

امیررضا میرزایی، کاراته‌کای استان قزوین، پس از غلبه برحریفان توانست جواز حضور در مسابقات آسیایی قزاقستان را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پس از مرحله نهایی مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی آقایان در رشته کاراته برای حضور در مسابقات آسیایی قزاقستان، امیررضا میرزایی طی رقابت با مرتضی نعمتی بر حریف غلبه کرده و موفق شد در وزن منفی 67 کیلوگرم، در لیست اعزامی‌های تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی قرار گیرد.

برای حضور در این رقابت‌ها در این وزن سه ورزشکار به رقابت پرداخته بودند.

امیررضا میرزایی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان نیز با سید علی کریمی به رقابت پرداخت و در نهایت سید علی کریمی موفق شد جوار حضور در این مسابقات را کسب کند.

 مسابقات آسیایی از 28 آذر تا یکم دی ماه به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود که چند ورزشکار از استان قزوین در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

پیش از این امیررضا میرزایی برای حضور در مسابقات دعوت نشده بود و دعوت از ورزشکاران در این وزن مورد اعتراض قرار گرفته بود که فیلم‌های مسابقات با حضور این ورزشکار در فدراسیون بازبینی شده و به طور مجدد یک رقابت دیگر به‌عنوان رقابت نهایی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز