خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان عنوان کرد:

ضرورت نگاه تخصصی در برخورد با مدیران متخلف/ با تغییر کاربری‌ها برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۴۷۶

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: برخورد با مدیران متخلف در هر شرایطی جدی است؛ البته لازم است این اقدام با دقت و نگاه تخصصی صورت گیرد و یکی از دغدغه‌‎های ما نیز این است که تا حد ممکن از تشکیل پرونده در دستگاه قضا جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی شعبانی در دیدار با مدیران آب و برق استان که پیش از ظهر امروز در دادگستری استان انجام شد، گفت: لازم است مدیران همواره نسبت به رعایت قانون و صیانت از بیت المال توجه داشته و با متخلفان در هر موقعیت به طور جدی برخورد شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: رویکرد دستگاه قضا حمایت از مدیرانی است که متعهدانه عمل می‌کنند و پشتیبانی از مدیرانی که در تامین آب و انرژی تلاش می‌کنند نیز ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اهمیت در نظر گرفتن قانون در تمام امور عنوان کرد: اهمیت و عمل به قانون باعث می‌شود از آسیب‌ها در امان باشیم و از این رو عدم خروج از مسیر قانون توسط مدیران ضرورت دارد و در دستگاه قضا نسبت به رعایت قانون ملزم هستیم.

مقام ارشد قضائی استان قزوین ادامه داد: برخورد با مدیران متخلف در هر شرایطی جدی است؛ البته لازم است این اقدام با دقت و نگاه تخصصی صورت گیرد و یکی از دغدغه‌‎های ما نیز این است که تا حد ممکن از تشکیل پرونده در دستگاه قضا جلوگیری شود.

وی بیان کرد: دستگاه قضا برای نشست‌های تخصصی با مدیران صنعت آب و برق، دستگاه‌های نظارتی و بازرسی آمادگی دارد تا در نتیجه نسبت به حساسیت، اهمیت و ویژگی فعالیت این دستگاه‌ها شناخت بیشتری صورت گرفته و با  مشکلات ایجاد شده با سعه صدر برخورد شود.

شعبانی ادامه داد: با توجه اینکه مطالبات آب و برق از بخش‌های مختلف به نوعی بیت المال است، باید در بررسی این مطالبات به گونه‌ای عمل شود تا ضمن پرداخت حقوق بیت المال تولید نیز آسیب ندیده و متوقف نشود.

وی اظهار کرد: انشعاب غیرمجاز آب و برق می‌تواند منجر به ضایع شدن حق دیگران شود از این رو برخورد جدی با این موضوع ضرورت دارد؛ همچنین در بستن چاه‌های غیرمجاز، تغییر کاربری، تجاوز و تعرض به حریم رودخانه‌ها برخورد جدی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز