خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه قزوین:

190 روستای قزوین از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۸۹۴

مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: هم اکنون تعداد ۱۹۰ روستای قزوین از امکانات اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار بوده و دو روستا نیز در آینده نزدیک از این امکان برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا نصرآبادی با اشاره به وضعیت اینترنت در سطح روستاهای استان گفت: در راستای افزایش کیفیت و دسترسی مشترکان اپراتور همراه اول ایران به تماس و دیتای مطلوب و با کیفیت همراه اول در ۱۲۰ روستا تکنولوژی ۳ G و ۴G  نصب و راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه قزوین عنوان کرد: پس از شیوع کرونا و نیاز‌های آحاد جامعه در زمینه‌های آموزشی کسب و کار و ایجاد زیرساخت‌های لازم، تکنولوژی‌های نسل ۳ و ۴ با صرف هزینه عملیاتی از اعتبارات شرکت ارتباطات سیار در ۴۹ روستا و استفاده از اعتبارات دولتی در ۷۰ روستا و همچنین یک ایستگاه در اسفرورین، نصب و راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: با انجام عملیات احداث و توسعه سایت‌های همراه اول در این نقاط و افزایش پهنای باند، امکان استفاده از اینترنت همراه اول نیز فراهم شده است.

این مسئول بیان کرد: این پروژه بزرگ با همت جهادی نیرو‌های فنی مخابرات منطقه علی‌رغم تمامی چالش‌های پیش روی توسعه و پیشرفت شبکه تلفن همراه با شرایط سخت کرونایی، اجرای آن در مناطق صعب العبور و دور افتاده استان با سخت کوشی و تلاش‌های بی وقفه در سطح استان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون تعداد ۱۹۰ روستا از امکانات اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار بوده و دو روستا نیز در آینده نزدیک از این امکان برخوردار خواهند شد.

نصرآبادی گفت: تعداد ۳۳ روستا که قبلا به اینترنت پرسرعت مجهز شده‌اند در برنامه افزایش ظرفیت شرکت ارتباطات سیار قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز