خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آمورزش و پرورش استان:

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس قزوین صرفا یک کار نمادین نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۱۲۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: زنگ ایثار و مقاومت که امروز در همه مدارس به صدا در می‌آید صرفاً یک کار نمادین نیست بلکه یک کار فرهنگی عمیق و ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسنعلی اصغری در مراسم استنی زنگ ایثار و مقاومت که در مدرسه صدرای استان قزوین برگزار شد، گفت: زنگ ایثار و مقاومت که امروز در همه مدارس به صدا در می‌آید صرفاً یک کار نمادین نیست بلکه یک کار فرهنگی عمیق و ارزشمند است و باید اذعان کرد برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن نیاز داریم به فرهنگ دفاع مقدس متوسل شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: هشت سال دفاع مقدس گویای مقاومت ملتی است که با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و ایمان و توکل بر خداوند متعال به‌عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ثبت‌شده است و امروز بهترین فرصت برای معرفی مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در این دوران به نسل جوان و نوجوان است.

وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس همچنین فرصتی برای یادآوری ایثارگری، فداکاری و جان‌فشانی رزمندگان و شهدای ایران اسلامی است که تقارن آن با شروع سال تحصیلی یک غنیمت فرهنگی و ارزشمند به شمار می‌رود؛ چرا که انقلاب ما انقلابی فرهنگی است.

این مسئول تصریح کرد: شهدای دانش آموز بهترین و موثرترین الگو برای دانش آموزان هستند و ما وظیفه داریم این ارزش‌ها را به نسل جوان ترویج دهیم و تبلیغ کننده آن‌ها در گام دوم انقلاب باشیم

وی: در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با ازخودگذشتگی‌ها و ایثارگری‌های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که همه مسائل را تحت‌الشعاع قرار داد که امروز از آن به عنوان فرهنگ ایثار و شهادت یاد می‌کنیم.

اصغری تأکید کرد: ما باید از هشت سال دفاع مقدس عبرت بگیریم و از آنچه که امروز در جامعه اتفاق می‌افتد درک عمیقی داشته باشیم که این امر نیازمند مدیریت اقتضایی، انعطاف‌پذیری‌های منطقی در مباحث مدیریتی، پرهیز از غفلت و ولایت‌پذیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز