خبرگزاری کار ایران

طی پنج ماه ابتدایی سال جاری؛

بیش از 258 میلیارد ریال کالای قاچاق در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۱۷۶

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: طی پنج ماه ابتدایی سال جاری معادل 258 میلیارد و 136 میلیون ریال کالای قاچاق در استان کشف و 419 متهم دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان راد در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: کشف کالای قاچاق در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در زمینه‌های مختلف افزایش یافته که افزایش 158 درصدی کالاهای ضدفرهنگی از جمله آن‌ها است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قزوین  ادامه داد: کشف لوازم خانگی قاچاق 316 درصد و کشف موتور سیکلت نیز 14 درصد افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: همچنین طی پنج ماه ابتدایی سال جاری بیش از پنج هزار و 671 دستگاه ماینر در استان کشف شده که این مورد نیز رشد 15 درصدی داشته است.

این مقام انتظامی استان قزوین ادامه داد: میزان افزایش کشف پوشاک قاچاق 746 درصد، دخانیات 160 درصد و توتون نیز هزار و 176 درصد بوده است.

وی بیان کرد: میزان کشف دام 76 و کشف فراورده‌های جنگلی نیز 86 درصد بوده است.

حاجیان  ادامه داد: همچنین طی پنج ماه نخست سال جاری سه هزار و 167 گوشی همراه کشف شده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قزوین  گفت: از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه، 344 پرونده قاچاق کالای زیر 100 میلیون تومان در استان بررسی و در مجموع معادل 258 میلیارد و 136 میلیون ریال کالای قاچاق در استان کشف و 419 متهم دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش داشته است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز