خبرگزاری کار ایران

واکسیناسیون ۱۴ درصد دانش آموزان پایه آخر قزوین علیه کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۰۴۲

سرپرست گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر علوم پزشکی قزوین گفت: تا کنون 14 درصد دانش آموزان پایه آخر تحصیلی در مقطع متوسطه واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

صفر فیض اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان در استان گفت: تا کنون حدود 2 هزار و 500 دانش آموز در پایه آخر دوره دوم متوسطه که متولدین یکم هر 82 تا یکم مهر 83 بودند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که حدود 14 درصد جمعیت مشمول را شکل می‌دهد.

سرپرست گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت طی هفته گذشته انجام شده و روند واکسیناسیون دانش آموزان در روزهای پیش رو سرعت می‌گیرد و امیدواریم طی هفته‌های آینده بتوانیم جمعیت مشمول  را پوشش دهیم.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه ثبت نام دانش آموزان از طریق سامانه وزارت بهداشت صورت گرفته، در حال حاضر شرایط داشتن مرکز ویژه تزریق واکسن برای دانش آموزان در استان فراهم نشده؛ البته هر دانش آموز می‌تواند مراکز مورد نظر خود را از بین مراکز موجود انتخاب کند و طبق ثبت نام صورت گرفته زمان مراجعه برای افراد پیامک می‌شود و امیدواریم زمینه داشتن مرکز ویژه دانش آموزان در استان‌ها فراهم شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: به محض ابلاغ وزارت بهداشت برای واکسیناسیون ایر مقاطع تحصیلی نیز در استان اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز