خبرگزاری کار ایران

احداث بیمارستان از اولویت‌های مهم در شهرستان آوج است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۶۴۲

فرماندار آوج گفت: نیاز به بیمارستان برای شهرستان آوج از جمله اولویت‌ها است که امیدواریم با پیگیری مسئولان استانی و همراهی دانشگاه علوم پزشکی به زودی شاهد اقدامات اجرایی برای آن باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نصرت الله علیرضایی با اشاره به ضرورت تاسیس بیمارستان در آوج گفت: در حال حاضر کد بیمارستان 32 تخت‌خوابی آوج دریافت و در سامانه وزارت بهداشت ثبت شده است و باتوجه به نیاز این شهرستان به ارتقای سطح بهداشت و درمان اقدام برای احداث آن ضرورت دارد.  

فرماندار آوج ادامه داد: نیاز به بیمارستان برای شهرستان آوج با 15 درصد مساحت استان و دارا بودن بیش از 100 شهر و روستا از جمله اولویت‌ها است که امیدواریم با پیگیری مسئولان استانی و همراهی دانشگاه علوم پزشکی به زودی شاهد اقدامات اجرایی برای آن باشیم.

علیرضایی گفت: وجود بیمارستان از جمله شاخص‌های مهم توسعه خدمات بهداشتی و درمانی به شمار می‌آید و این موضوع اهمیت احداث بیمارستان  را افزایش می‌دهد؛ البته در طول چند سال گذشته شاهد توسعه تجهیزات درمانی، ایجاد کلینیک و اورژانس و افزایش نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان بودیم؛ با این حال هنوز هم وجود یک بیمارستان در این منطقه ضرورت دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز