خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

نهادهای مختلف قزوین برای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه کاری خود اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۲۹۱

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین گفت: لازم است نهادهای مختلف مانند محیط زیست، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی باید با استفاده از تجریبات خود و با اقدام به موقع از وقوع جرم‌هایی که در حوزه کاری آن‌ها ایجاد می‌شود جلوگیری کنند تا مردم به سمت این نوع معضلات نروند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با اشاره به اهمیت توجه به پیشگیری از وقوع جرم گفت: باتوجه به رویکرد قوه قضائیه و تاکیدات رهبری در حوزه پیشگیری از وقوع جرم نباید به وظایف سازمانی اکتفا کرد؛ بلکه لازم است چیزی فراتر از اقدامات روزمره در دستگاه‌ها صورت گیرد تا شاهد تاثیرگذاری در این زمینه باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین عنوان کرد: باتوجه به اینکه برخوردهای قهری در جرائمی مانند تخریب محیط زیست، تغییر کاربری  و برداشت بی رویه از چاه‌ها تاثیر عکس دارد؛ لازم است اقداماتی صورت گیرد تا از وقوع چنین جرم‌هایی پیشگیری شود.

وی ادامه داد: نهادهای مختلف مانند محیط زیست، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی باید با استفاده از تجریبات خود و با اقدام به موقع از وقوع جرم‌هایی که در حوزه کاری آن‌ها ایجاد می‌شود جلوگیری کنند تا مردم به سمت این نوع معضلات نروند و برنامه‌های اجرا شده در این ر استا در شورای پیشگیری از وقوع جرم مطرح شود.

قاسمی گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که در حوزه‌های مختلف در جامعه عطش ارتکاب جرم وجود دارد؛ از این رو باید پیشگیرانه عمل کرد و برخورد را به مرحله پس از وقوع جرم واگذار نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز