خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری استان:

همکاری دستگاه‌های قزوین برای پیشگیری از وقوع جرم ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۲۲۴

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: در کنار شناسایی راهکارها و برنامه ریزی، مشارکت همه جانبه دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها نیز در پیشگیری از وقوع جرم اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فولیان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: پیشگیری از وقوع جرم از جمله ماموریت‌های مهم دستگاه قضا به شمار می‌آید و از این رو همکاری دستگاه‌های مختلف و قرار دادن پیشگیری از جرایم اولویت دار در راس امور اهمیت دارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین ادامه داد: باید توجه داشت که پیشگیری از وقوع جرم، کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضا را به همراه خواهد داشت و از این رو توجه به آن اهمیت دارد.

وی عنوان کرد: برخورد قهری علاوه بر اینکه کاهش جرائم را به دنبال ندارد؛ بلکه باعث بروز سایر جرائم نیز خواهد شد و هزینه‌هایی که بر جامعه وارد می‌شود سرعت توسعه کشور را به دنبال خواهد داشت و بنابراین لازم است پیشگیری از وقوع جرم در اولویت باشد.

این مقام قضائی استان قزوین اظهار کرد: در کنار شناسایی راهکارها و برنامه ریزی، مشارکت همه جانبه دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها نیز در پیشگیری از وقوع جرم اهمیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز