خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

23 عنوان در اولویت‌های پژوهشی آموزش و پرورش قزوین قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۶۲۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی و شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان ۲۳ عنوان پژوهشی به عنوان اولویت‌های پژوهشی استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حسنعلی اصغری گفت: پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی و شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان ۲۳ عنوان پژوهشی به عنوان اولویت‌های پژوهشی استان معرفی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: با تدابیر اندیشیده شده کلیه همکاران دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر و اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و دیگر دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر می‌توانند با ارسال پیشنهاده تحقیق(پروپوزال) نسبت به انجام یکی از عناوین پژوهشی موصوف اقدام کنند.

وی عنوان کرد: پژوهشگران طرح‌های پژوهشی مورد حمایت مالی قرار گرفته و مجوزهای لازم به منظور حضور در واحدهای آموزشی و گردآوری داده‌های مورد نیاز برای آنان صادر خواهد شد.  

اصغری گفت: علاقمندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه و بر روی گزینه اولویت‌های پژوهشی کلیک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز