خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان:

بیش از شش هزار متقاضی برای طرح اقدام ملی مسکن در قزوین ثبت نام کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۳۳۵

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: تاکنون ۶ هزار و ۵۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اصغر گونجی درباره آخرین وضعیت اقدام ملی مسکن در  استان گفت: با توجه به اینکه متولی احداث طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، بنیاد مسکن است، به همین منظور از زمان تصویب این طرح اقدامات لازم در خصوص تامین زمین مورد نیاز جهت ساخت از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان عملیاتی شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین ادامه داد: تاکنون از ۱۰ شهر مورد نظر استان برای احداث این طرح، زمین مورد نیاز به میزان ۲۰۶ هزار و ۱۵۳ متر مربع در ناحیه شهری مهرگان و شهرهای اقبالیه، تاکستان، محمودآباد، بیدستان، بوئین زهرا، اسفرورین و آبیک به این نهاد تحویل داده شده و در شهرهای الوند و خرمدشت نیز این مساله در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶ هزار و ۵۰ متقاضی برای این طرح ثبت نام کرده‌اند اظهار کرد: یک هزار و ۱۹۲ متقاضی وجه مقرر مشارکت خود را واریز کرده‌اند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون برای ۲ هزار و ۶۹۹ واحد مسکونی کار طراحی را در سطح استان به انجام رسانده است.

این مسئول عنوان کرد:  تمامی پروژه‌های در دست احداث طرح اقدام ملی مسکن این نهاد در مرحله اجرای فوندانسیون و سقف اول قرار دارد.

وی با اشاره به واحدهای اجرایی طرح اقدام ملی در ناحیه شهری مهرگان، خاطرنشان کرد: تعهد بنیاد مسکن در این حوزه سه هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه با اداره کل راه و شهرسازی استان است که هم اکنون اجرای یک هزار و ۳۵ واحد به صورت عملیاتی درآمده و در مرحله اجرای فوندانسیون قرار دارد و یک هزار واحد نیز به مرحله پایان طراحی و اخذ مجوزهای لازم برای اجرا رسیده و مابقی نیز در مرحله تحویل زمین و آغاز کار طراحی نقشه است.

گونجی تاکید کرد: واحدهای مسکونی اقدام ملی مسکن در ناحیه شهری مهرگان در قالب واحدهای سه طبقه ۶ واحدی، بدون پیلوت و با در نظر گرفتن پارکینگ در حیاط طراحی و اجرایی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز