خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس استان خبر داد:

پرواز اورژانس هوایی قزوین برای نجات جان مصدوم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۳۲۴

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: با پرواز اورژانس هوایی قزوین مصدوم مشکوک به ضربه به سر و ستون فقرات به موقع به بیمارستان منتقل شده و جان بیمار نجات یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، سهیل سلطانی گفت: در تماس با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین درخواست کمک برای نجات جان مردی ۵۶ ساله که دچار حادثه سقوط از درخت گردو شده بود به مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی قزوین اعلام شد که بلافاصله آمبولانس پایگاه نیارک به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: با حضور تکنسین‌های اورژانس در محل، مصدوم مشکوک به ضربه به سر و ستون فقرات بود و به دلیل شرایط حاد مصدوم که باید در کمترین زمان ممکن به بیمارستان رجایی اعزام می‌شد شرایط برای اعزام با آمبولانس مقدور نبود و برای نجات جان بیمار درخواست اورژانس هوایی داده شد.

وی عنوان کرد: با حضور اورژانس هوایی در محل مورد نظر، بیمار توسط اورژانس هوایی قزوین به پد بالگرد اورژانس بیمارستان ولایت منتقل شد و سپس با آمبولانس پایگاه مینودر به بیمارستان رجایی انتقال داده شد که خوشبختانه با اقدام به موقع تکنسین‌های اورژانس جان بیمار نجات یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز