خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

۶۰ درصد جمعیت استان قزوین تا پایان هفته واکسینه می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۶۴۴

استاندار قزوین گفت: اقداماتی که در راستای واکسیناسیون شهروندان قزوین در نظر گرفتیم، تا پایان این هفته پیش بینی می کنیم ۶۰ درصد جمعیت استان را واکسینه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد کرونا استان که بعدازظهر امروز در سالن اجتماعات مدیریت بحران استانداری برگزار شد، گفت: شاهد سیر نزولی کرونا در استان هستیم و امروز از پیک گذشتیم و با ادامه این روند احتمال قرار گرفتن در وضعیت زرد کرونایی طی دو هفته آینده خواهیم بود.

استاندار قزوین ادامه داد: رعایت پروتکل‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و باتوجه به آخرین آمار میزان رعایت‌ها بسیار کاهش پیدا کرده و باید در این امر اقداماتی صورت گیرد تا برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مجدد حساسیت ایجاد شود.

وی بیان کرد: آسیب ما در عادی انگاری شرایط است و این سهل انگاری‌ها باعث افزایش بیماری و ورود به پیک جدید می‌شود؛ از این رو نارنجی شدن استان نباید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را کاهش دهد، اطلاع رسانی در این زمینه ضرورت دارد.

نماینده عالی دولت در استان افزود: باید جدیت داشته باشیم؛ چرا که احتمال پیک جدید وجود دارد و با توجه به پیش رو بودن فصل سرما پیش بینی می‌شود که با ورود به پیک جدید با شرایط سخت‌تری مواجه خواهیم شد.

جمالی پور عنوان کرد: نظارت بر نحوه عملکرد واحدهای مختلف و اصناف ضرورت دارد و باید با متخلفین با جدیت برخورد شود تا دچار پیک جدید نشویم.

استاندار قزوین گفت: آسیب ما در عادی انگاری شرایط است و این سهل انگاری‌ها باعث افزایش بیماری و ورود به پیک جدید می‌شود؛ از این رو نارنجی شدن استان نباید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را کاهش دهد، اطلاع رسانی در این زمینه ضرورت دارد.

وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه واکسیناسیون دانش آموزان آغاز نشده، مدارس به صورت مجازی خواهد بود؛ البته معلمان در مدرسه حضور خواهند داشت و در صورت لزوم دانش آموزان نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدرسه حاضر می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز