خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

توجه مدیریت شهری به برنامه‌های مذهبی و فرهنگی قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۴۲

بحمداله شورای شهر و شهرداری قزوین طی سال‌های اخیر، فعالیت‌های مذهبی، اعتقادی و فرهنگی را سرلوحه‌ی اقدامات خود قرار داده‌اند.

ایلنا: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در اولین همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم که در شبستان امرالمومنین مسجدالنبی برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق افزود: باید شورا و شهرداری قزوین را مورد تقدیر قرار داد چراکه فعالیت‌هایشان در حوزه دین قابل تقدیر بوده است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ آیت اله هادی باریک بین سپس به فرمایش پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) اشاره کرده و ادامه داد: رسول گرامی اسلام فرمودند: «من در میان شما دو چیز گرانقدر و ارزشمند می‌گذارم».

وی با بیان اینکه قرآن و اهل بیت دو چیز گرانقدری است که پیامبر در میان امت خود به جای گذاشته است، تصریح کرد: ‌کسی که از این دو مورد بهره‌مند شود، به طور حتم در مسیر سعادت و خوشبختی قرار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: خانواده‌ها، فرزندان خود را به سمت قرآن سوق دهند که این راه، راه خوشبختی و سعادت آن‌هاست.

وی ضمن تشریح آثار و برکات توجه به قرآن افزود: دشمنان امروز ایران اسلامی به دنبال آن هستند که جوانان و نوجوانان ما را از این مبانی و مفاهیم قرآنی جدا کرده و آنان را در مسیری که در راستای اهداف شومشان است، هدایت کنند. از این رو به خانواده‌ها توصیه می‌شود که فرزندان خود را به سمت قرآن و مبانی اعتقادی هدایت و ترغیب نمایند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نزدیکی به قرآن اشاره و تاکید کرد: کسی که با کلام وحی آشنا شود، باعثتوفیق او خواهد شد؛ از این رو لازم است، خانواده‌ها فرزندان خود را به این سمت و سو سوق دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز