خبرگزاری کار ایران

ابلاغ تسهیلات طرح ویژه مسکن برای 2 هزار و 500 واحد مسکونی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۹۹۵

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: در راستای طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن تا کنون تسهیلات 2 هزار و 500 واحد ابلاغ شده و هزار و 200 متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اصغر گونجی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بهسازی مسکن روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت گفت: در سال جاری سهم استان قزوین در حوزه بهسازی و مقاوم سازی چهار هزار واحد است و سقف پرداخت تسهیلات نیز یک میلیارد ریال خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین ادامه داد: تا کنون تسهیلات 2 هزار و 500 واحد ابلاغ شده و هزار و 200 متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده و 275 نفر از آن‌ها تشکیل پرونده داده‌اند.

وی عنوان کرد: طبق بخشنامه تضامین مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات ویژه سفته زنجیره‌ای است؛ اما متاسفانه سختگیری بانک‌ها در زمینه تضامین بانکی، روند ارائه تسهیلات را کند کرده است.

این مسئول عنوان کرد: قزوین، بوئین زهرا و تاکستان بیشترین تعداد متقاضیان دریافت تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی را به خود اختصاص داده است.

گونجی گفت: این تسهیلات با سود 5 درصد و زمان بازپرداخت 20 ساله و از طریق بانک‌های سپه، کشاورزی، ملی، ملت، مسکن، صادرات، تجارت و رفاه کارگران پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز