خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین کسب مدال طلای پارالمپیک را به والیبالیست استان تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۶۴۷

استاندار قزوین با صدور پیامی موفقیت مرتضی رمضانی به همراه تیم والیبال نشسته در مسابقات پارالمپیک توکیو و کسب مدال طلای این مسابقات را تبریک گفته و به این ورزشکار شایسته تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، تیم ملی والیبال نشسته در پارالمپیک توکیو با پیروزی سه بر یک مقابل روسیه به نشان طلای این مسابقات دست پیدا کرد که مرتضی رمضانی ورزشکار قزوینی نیز در این بازی‌ها حضور داشت.

هدایت اله جمالی پور با صدور پیامی این موفقیت را به ورزشکار قزوینی تبریک گفت که متن این پیام به این شرح است:

در سایه الطاف پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) افتخاری بسیار ارزشمند و غرور آفرین نصیب مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی بویژه استان قزوین گردید تا برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ورزش استان همیشه قهرمان قزوین ثبت گردد.

کاروان پارالمپیک ایران اسلامی با نام کاروان سردار دل‌ها موفق شد باردیگر پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در آوردگاه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو طنین انداز نماید و استان قزوین نیز با حضور نمایندگانی شایسته در این موفقیت بزرگ نقش آفرینی نماید.

تیم‌ ملی والیبال نشسته میهنمان با حضور موثر مرتضی رمضانی فرزند شایسته دیار مینودری موفق شد با اقتدار و شایستگی به مقام ارزشمند قهرمانی جهان دست یابد تا ضمن کسب این افتخار ارزشمند، استان قزوین را صاحب اولین مدال طلای تاریخ پارالمپیک نماید و افتخاری بر افتخارات قهرمانان شایسته دیار مینودری بیفزاید.

اینجانب این موفقیت بسیار ارزشمند و غرور آفرین را به مردم همیشه سرافراز قزوین، فدراسیون موفق ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، جامعه ورزشی استان بویژه ورزشکاران و مربیان جانباز و معلول استان و خانواده این قهرمان پرتلاش و افتخار آفرین تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق و سربلندی نمایندگان شایسته و پرافتخار استان قزوین را در تمامی آوردگاه‌های ورزشی از درگاه خداوند رحمان خواستارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز