خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت:

۲۶۰ کیلومتر از راه‌های آسیب دیده از سیل الموت بازسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۶۳۱

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت گفت: ۲۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این منطقه که در سیل اخیر آسیب دیده بودند ریزش برداری و بازسازی و ۶ کیلومتر نیز به طور مجدد احداث شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی رشوند با اشاره به بازیازی جاده‌های آسیب دیده از سیل الموت گفت: به دنبال بارش شدید باران و وقوع سیلاب در ۱۱ مردادماه امسال ۲۶۰ کیلومتر از راه‌های این منطقه آسیب دیده بود که بازسازی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت ادامه داد: ۶ کیلومتر از راه‌های روستایی این بخش به طور کامل از بین رفته بود که با تلاش راهداران، به طور مجدد برای آن‌ها راه احداث شد.

وی عنوان کرد: علاوه بر اقدامات مستمر و روزانه در راستای نگهداری راه‌های حوزه استحفاظی الموت، عملیات ساخت واریانت بهرام‌آباد در محور قزوین-رازمیان و آسفالت و خط‌کشی آن به طول یک کیلومتر از مهم‌ترین فعالیت‌‌های این اداره در سال جاری بود که با هزار نفر ساعت و با استفاده از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات انجام شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین تعریض و اصلاح شیب و بهسازی محور روستایی وناش الموت شرقی نیز از دیگر فعالیت‌های این اداره در مدت پنج ماهه نخست امسال بوده است.

وی به بهسازی و رنگ آمیزی پل رجایی دشت نیز اشاره کرد و گفت: بازسازی قسمت‌های آسیب دیده، شستشوی کامل پل، اجرای رنگ‌آمیزی سازه پل، نصب تابلو و علائم، اجرای روکش آسفالت، نصب چراغ چشمک زن و شانه سازی و ساماندهی ورودی‌های پل از جمله اقدامات انجام شده برای بهسازی این پل بوده است.

رشوند گفت: در این مدت ۳۲۰ تن آسفالت جهت لکه‌گیری و چاله پرکنی راه‌های این منطقه مصرف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز